למרות הפגמים בחקירה: השופט אישר לערוך חיפוש בפלאפונים

איתי גדסי No Comments on למרות הפגמים בחקירה: השופט אישר לערוך חיפוש בפלאפונים

במהלך הדיון הודתה המשטרה כי חיטטו בפלאפונים של הנחקרים מבלי שקיבלו אישור בכתב על כך. בנוסף החוקרת לקחה מידע והעבירה אותו לקבוצת השלמות חקירה בתיק 4,000. למרות כל הפגמים בחקירה השופט אישר למשטרה לערוך חיפוש בפלאפונים

יונתן אוריך צילום: פלאש90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏בית משפט השלום בתל אביב קיבל היום (רביעי) את מתווה המשטרה והפרקליטות וקבע כי יוכל להיערך חיפוש בניידים של חשודי פרשת הטרדת העד: יונתן אוריך, עופר גולן, ישראל איינהורן ויוסי שלום. השופט קבע כי אומנם נפלו פגמים בחקירת המשטרה בעניין הניידים אולם לאור האיזונים שיש לעשות יש לאפשר את החיפוש.

במהלך הדיון היום, אמר השופט עלאא מסארווה למדינה, כי נפלו פה 2 פגמים מהותיים בכך שלא אמרתם להם שהם יכולים לסרב ובכך שלא ביקשתם מראש צו מבית המשפט לעיין בפלאפונים. נציג הפרקליטות השיב לשופט, כי אי קבלת הצו "יחנוק" את התיק

המשטרה הודתה בנוסף, כי אכן קצינה העבירה מידע לקבוצת החוקרים השלמות תיק 4,000 אך התנגדה לומר מה החומר שהועבר לאותה קבוצה. מטעמו של יונתן אוריך נמסר כי הוא יערער על ההחלטה של בית המשפט.

כזכור, מדובר בחקירה על אירוע שאירע לפני כחודשיים, רכב ועליו רמקולים הגיע בסמוך לביתו של עד המדינה מומו פילבר שכלל לא שהה בבית באותה עת. והקריא ברמקולים לומר את האמת למשך זמן קצר. בהוראת שי ניצן ניתנה הוראה לפתע לפתוח בחקירה למרות שפרקליטו של פילבר מסר כי פילבר כלל לא הוטרד.



0 תגובות